مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#207

سلام. دختری هستم 26 ساله و در شرف ازدواج. با مطالعه وب سایت شما متوجه شدم که ظاهرا خیلی از خانم ها هم به خود ارضایی دست میزنند. در صورتی که من به شخصه حتی یک بار به این قضیه فکر هم نکردم! و بعضا حس میکنم در برقراری رابطه جنسی مشکل خواهم داشت چون جدا هیچ علاقه ای در خودم حس نمی کنم! البته راجع بهش جبهه نگرفتم و خودم رو با این فکر که شاید در عمل این طور نباشه راضی کردم!  ولی آیا واقعا جای نگرانی وجود نداره و اینها علائم سرد مزاجی نیست؟


نگران نباشید. اینها علائم سرد مزاجی نیست. شما رابطه ای برقرار نکرده اید و شوهرتان هنوز شما را تحریک نکرده که بدانید عکس العملتان چیست. بسیار از دخترها هم مانند شما هستند و پس از ازدواج استعدادهای جنسیشان شکوفا می شود. ضمنا از تلقین منفی بپرهیزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد